Je kan ons van maandag tot en met vrijdag van 9u00 tot 12u00 en van 13u30 tot 16u30 bellen. Tijdens deze onzekere coronatijden vragen we je te mailen. We zijn moeilijker telefonisch te bereiken. We werken ook achter gesloten deuren. Je kan , wanneer dit niet anders kan, op afspraak bij ons terecht. Onze richtlijnen vind je op deze website.

 

Dienst klantenwerking

Aan de loketten kan je als kandidaat-huurder of huurder terecht voor informatie, inschrijvingen, huur van woningen, huur van garages, actualisaties, betalingen, opzeg en afsluiten contracten,…

De loketten zijn iedere werkdag open van 9u00 tot 12u00.

Tel. 09/216 75 75 - keuzetoets 1

Mail: verhuur.dgh@thuispuntgent.be 

 

Technische Dienst

Als huurder kan je bij deze dienst terecht voor technische vragen of problemen, herstellingen van defecten en nazicht of onderhoud van installaties, renovatieprojecten.

Tel. 09/216 75 75 - keuzetoets 2

Mail: technisch@thuispuntgent.be

Sociale Dienst

Bij deze dienst kan je terecht voor vragen, problemen of klachten van sociale aard, bemiddeling, leefbaarheid, wijkinitiatieven, controles via huisbezoeken en herhuisvesting bij renovaties.

Een gesprek op kantoor met een sociaal medewerker kan enkel op afspraak.

Tel. 09/216 75 75 - keuzetoets 3

socialedienst.dgh@thuispuntgent.be

 

Leveranciersboekhouding

09/216 75 75 - keuzetoets 4

boekhouding.dgh@thuispuntgent.be

Onze medewerkers

Hier vind je onze medewerkers